Jumaat, Mac 11, 2011

YEA!! CUTI LAGI!

CUTI DATANG LAGI..
oh yea!! i like!! and we all like!! kan? kan?
Cuti pon cuti gak. Assigment jangan tak buat lak noh? Satgi tak tido lak bila buat last minit. hoho..So, kesempatan ini aku nak ucapkan untuk smeua warga T1MT2 selamat bercuti dan bergembira bersama famili dan orang tersayang.. 

Sedikit pesanan dari anak Zuraidi ni :

  • time cuti jangan lak menyepikan blog yang sedia sepi ni lak, ok?
  • kepada semua yang pegi kenduri umah FATTAH tu, jangan la lupa orang yang tak pergi ni..(aku r tu)..huhu
  • kalau rasa ada nak mari jalan-jalan terengganu or lebih spesifik Besut, jangan malu jangan segan. contact la aku yer? (macam la ada yang nak pegi..hehe)
  • kalau ada pape berita pasal keje-keje atau SBE yang perlu disebarkan, sebarkanlah yer.
  • jangan la merempit sangat taw? Aku sayang kawan-kawan aku ni.
  • makanlah sepuasnya time kat umah!!
  • tidur sikit-sikit sudahlah. Nikmati hari bersama famili...
  • jaga kesihatan. jaga diri. jaga hati.

Permintaan gadis bernama HUSNA :
maafkanlah segala salah dan silap aku sepanjang perkenalan kita. aku pon manusia biasa yang ada salah dan dosanya. kalau ada yang aku terlebih, teremo, terbising, termarah..mohon diampun ok? 0-0 la ek?


Ok, that's all..HAPPY HOLIDAY!! 

Tiada ulasan: